onsdag 20 juni 2012

Min önskeplan

Specifikt
Jag vill:
- Gå ned i vikt, 16 kg
- Få en stark kropp

Mätbart
- Jag kommer att väga mig 1 gång varannan veckan och målet är att gå ned lite mer än 0,5 kg/vecka.
- Jag kommer att mäta mig 1 gång i månaden.

Accepterat & Attraktivt
- Jag är beredd på att offra pasta, bröd, fika och godis!
- Jag är beredd på att satsa på att äta LCHF, med undantag för jordgubbar och melon, lite nötter & mörk choklad då och då.

Realistiskt & Relevant
- Mina mål känns realistiska och jag bör kunna uppnå en viktnedgång på lite mer än 0,5 kg/vecka!

Tidsbestämt
- Mitt mål ska vara uppnått på min 26 års dag 19 december 2012.

STARVIKT: 82.8 kg
MÅLVIKT:  67.0 kg


2005-08-27: 95 kg
2009-06.26: 67 kg

Nu: 82.8 kg (vägd med lingonvecka)


1 kommentar:

  1. oh du ser absolut inte ut att vaga 82kg! du e verkligen jattefin som du ar men jag vet att du kommer klara av att ga ner dessa kilon till din fodelsedag. det kommer inte va latt men kampa pa!

    SvaraRadera