onsdag 13 juni 2012

Omgjord & nyshoppad

Gjorde en liten ny snabb bloggdesign nu såhär på förmiddagen. 10 minuters design medans Sebastian sover middag. Jag hoppas han sover ett tag till. Han har bara sovit 35 minuter men barnen på dagis här neranför verkar ha tävling om vem som kan skrika högst? Avskyr att bo över dagis!!
Hur som helst. Jag och Sebban ska ta promenad hem till mormor sen för att hälsa på. Och vi ska väl eventuellt gå och hälsa på Sebastians gammelmormor Caisa. Resten av dagen får vi väl se vad den bjuder på?!

Igår var jag, mormor, mamma, Louise och Johanna på stan. Med hem följde en klänning/t-shirt från rean, örhängen och ett hårband. Även en klänning från Gina Tricot som jag tänkt ha på Midsommar om vädret tillåter.

Eftersom Sebastian numera är extremt mammig och nästan bara accepterar mig har jag nu investerat och beställt en så kallad: Hipseat Bärsele Höftbälte Hippy. Har köpt den från ett företag på Tradera för 219:- + frakt = 288:-. De företag som säljer på andra sidor över internet tar 549:- + frakt för dom. Så jag tror jag gjorde ett bra köp? Vi får se om den blir använd men värt att prova. Jobbigt att ständigt gå med Sebastian på ena höften. Denna ska tydligen hjälpa att inte belasta ryggen fel. Blir nog bra då vi ska gå på Liseberg om 3 helger. För dom som inte ver hur en sådan "bärsele" ser ut lägger jag nu upp kort..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar