onsdag 26 september 2012

Min underbara familj

Jag har vart vaken sedan 06, då grannen startade sina dagliga sysslor!
Sebastian sover som tur är än. Har passat på att betala lite räkningar under tiden. Lönen är välkommen då kontot ekar, lika så kylskåpet. Eftersom Johan fick kasta sig iväg på jobb i morse får vi ta storhandlingen i eftermiddag i stället.

Brandutbildningen var spännande igår, den fick en att tänka. Brandsläckare blir att investera i så småningom, även brandfilt. Men brandfilten blir nog först när vi flyttat till hus. Har även gjort hygientestet på jobbet och klarade det galant!

Nu på förmiddagen ska jag och pysen gå en sväng på stan med Kristin & lilla Hampus. Ser ut att klarna upp ute också, kanon!

Svärmor Anne var här igår med sin supermaskin och tvättade vår soffa & mattor. Luktar eukalyptus i hela lägenheten. Jättefräscht! Hon hade köpt med sig en saccosäck till Sebastian vilken var favoritprylen hela gårdagen. Han ställer sig upp och kastar sig i den. (Det har han lärt sig från kusin Emelie & Hampus då dom har en saccosäck hemma hos dem). Så gissa om han blev lycklig när han fick en sådan av farmor. Sen fick han även en åkpåse till kärran.

I detta inlägget vill jag även säga: Tusen tack Anne, Martin, Mamma & Pappa och alla andra som alltid ställer upp och hjälper. Och även tusen tack för alla saker ni ger till Sebastian! Kan inte ha en bättre familj än min!

Och snart, snart.. Längtar tills 4/10!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar