tisdag 25 september 2012

Vanlig morgon..

Har som alla andra morgnar legat vaken sedan 06:20 och lyssnat på när grannen där uppe skapar oljud. Det dras möbler, stampar i golvet och tappar saker. Jag är så trött på detta och vet inte hur länge jag står ut. Jag vill flytta NU!!

Hur som helst.. Sebastian sover fortfarande och tur är väl det när jag vart in till honom ett par gånger under natten.

Idag kommer svärmor hit med sin dunder maskin för att tvätta vår vardagsrums matta och soffan. Vet dock inte om jag är så sugen på att se när hon sedan tömmer den där! Kl 13:15 ska jag möta Fia för att gå på brandkurs på jobbet och efter det är det hälsotest.

På torsdag är det äntligen årets tjejkväll på stan och jag ska självklart dit, i år med Ingela och Emelie! Hoppas på att göra några fynd.

Fredag nalkas det jobb några timmar för min del, 15:15-19:30 och mamma skulle passa Sebastian om Johan också jobbar.

Igår var jag och Sebb på skogspromenad med Mariell och hennes två små Emilia och Amanda. Blev en kortis i lekparken efteråt där Sebb tyvärr drog i munnen så han blödde och har nu en liten fläskläpp.

6.2 km på löpbandet igår har känts i höfterna inatt. Men bara att kämpa på..

Nu ska möra dreten göras, hejpåre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar