måndag 11 mars 2013

Frusen

Under eftermiddagen igår var vi och kikade på när Hermansson spelade final i korpen innebandy. Sebastian tyckte det var jättekul att spela bandy med Hampus, Emelie och Elliot. På väg hem tog vi oss en varsin cheeseburgare från Mc donalds och Sebastian tryckte nästan en hel. Det trodde jag verkligen inte eftersom han 2 timmar tidigare ätit en stor portion med Ikeas köttfärssås med pasta + en pinnglass till efterrätt. Bra han äter upp sig nu efter magsjukan.

Jag fryser, jag är så trött och ont i magen har jag också. Snäll som hon är Sara släppte hon hem mig 1 timme tidigare från jobbet. Har krupit så långt under täcket jag kunnat nu och försöker få upp värmen. Orkar knappt hålla ögonen öppna så strax blir det sova.

Hör på när mina grabbar hostar ikapp. Johan i soffan och Sebastian i sitt rum. Stackars mina älsklingar! Hoppas verkligen dessa sjukdomar försvinner snart. Dom står mig upp i halsen. Nu måste familjen Sjögren/Sergejev bli friska någon gång.

I morgon blir det att laga någon riktigt god mat och bjuda mina älsklingar på. Min Goa underbara familj!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar