söndag 10 mars 2013

Söndag

Efter en hård natt, inte för Sebastian utan för mig med massa magknip kliver jag nu upp till grabbarna som ser på tv. Solen lyser genom rullgardinen och vädret verkar på topp. Synd bara det är söndag och det är arbete ikväll igen. Helgerna går så fort trots att jag är ledig fredagar under mars månad.

Vi får se vad dagen bjuder på, som det verkar för mig börjar jag dagen med ytterligare ett magknip och toalettbesök.

Kanske blir en tur till Ikea efter Sebastian sovit för att återlämna den rullgardinen som var för liten.

Johan sa precis att det är fint väder men kallt och blåsigt. Trist! Längtar så mkt efter våren så jag tror jag kan bli tokig!! Men snart snart är den här!

I morgon är det tillbaka till gymmet efter uppehåll sedan magsjukan. Blir skönt och jag hoppas Sebastian håller sig frisk ett tag nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar