lördag 2 mars 2013

Magsjuka nr 2

Då fick jag magsjukan då. Så typiskt! Känner mig så lite och ynklig och vill bara gråta som ett litet barn. Så jobbigt att stänga in sig i sovrummet och höra när Sebastian blir ledsen för att han inte får gå in till mamma. Han ropar efter mig. Skär i mammahjärtat att inte plocka upp honom när han ber om det. Hoppas nu Johan slipper magsjukan eller iaf slipper den tills jag är frisk. Hur gör vi annars med Sebben?

Sebastian klarade sig ganska bra med en snabbsläng av magsjukan iaf. Spydde ett par timmar men fick aldrig diarré!

Hoppas nu det är över för honom och att det inte tar omtag på han.

Johan och Sebastian skulle åkt till Högboda till farfar men för att inte riskera att smitta dom har dom ist åkt till Mariebergsskogen för att se på djuren. Jag som så gärna velat följa med. Nej då ska jag behöva ligga hemma och skaka, spy och skita vatten!

Aj min mage!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar