söndag 3 mars 2013

Över?

Är magsjukan över? Omg! Säger jag bara. Detta är den aggressivaste varianten av magsjuka jag någonsin haft! Spydde var 5:e minut mellan kl 14:30 ca tills runt 20:00 snåret. Sen började det bli lite längre mellanrum. Har spytt sista gången vid 00-tiden och tacka fan för det. Är helt slut i hela kroppen. Helt galet! Ingen är någonsin värd denna typ av magsjuka ! Hoppas nu Johan klarar sig!

Sebastian åt iaf lite mat igår, fiskbullar och potatis. Skönt han börjat få matlusten tillbaka då vi fått i honom någon flaska med blåbärssoppa och lite majsvälling från 6 månader sedan i fredags. Han har druckit kanon hela helgen. Ständigt gått med en festis i näven iaf.

Igår innan det drog igång som värst för min del stod han här bredvid sängen hos mig och la handen på min arm och sa mamma, la huvudet på sne som typ: - stackars min mamma. Jag har världens goaste son, helt klart!

Nu när helgen vart som den varigt längtar jag galet mkt tills nästa helg och efter mosters busungar!

Hoppas nu att vi är friska från diverse sjukdomar så vi kan gå på husvisningen i morgon eftermiddag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar