torsdag 20 juni 2013

Kanondag

Hemma efter sista passet innan semestern. Så nu är jag och Sebben lediga 5 veckor. Tyvärr inte Johan ... 

Idag tog vi oss en tripp till Colorama för att hämta Sebastians tapeter som hade kommit. Sen stannade vi till en jättesnabbis på Nolgård där jag fick låna Ingela och Daniels dator för att spara mina mobilbilder på. Min telefon har ljudet lagt av på och det bara sprakar i högtalarna. Som tur är går det på garantin så jag får skicka in den. Tycker dock den bör hålla längre än 6 månader vilket jag haft den i...?

Jaja. Blev en fika på stan med hjärtat och vi valde även ut nya gardiner på noll54 för presentkortet vi fått. Blev bra i det fjärde rummet (lekrummet). Resten av dagen bestod av glada nyheter, bus med Sebb, korvstroganoff med ris och sen blev det instämpling på Konsum Värmland kl 17:30. Men nu äntligen är det semester!

Nu ska jag försöka sova ett par timmar. För i morgon finns det lite att göra!

Haha en sak till. Vi köpte en liten pool till Sebastian för någon vecka sedan och den blåste jag upp igår för att se så den var hel. Den verkade bli Sebbens nya favorit. För när han bygger med klossarna ska han sitta i poolen, även lika så när han surar, kastar boll, dricker festis eller ser på "Bompa". Haha han är rolig han min trollunge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar