tisdag 25 juni 2013

Sliten

Andra dagen på semestern vaknar vi lika tidigt som igår. Över en månads tid har Sebastian sovit till efter 8 på morgonen. Men nu när det är semester tycker han det är lagomt att vakna strax efter kl 6. Det tycker inte hans mamma... Får se om jag lyckas få honom att somna om. 

Jag somnade tidigt igår, redan strax efter kl 21. Har sovit nästan hela natten. Vart in till Sebastian endast 2 gånger nu på morgonen. Men jag är fortfarande trött. Det är hårt att försöka ställa om från nattjobb till vanlig dygnsrytm.

Ska iaf nu på förmiddagen försöka ta mig en pw med Sebb i kärran och sen lämna in min telefon så dom får fixa ljudet på den.

Igår tillbringade vi 4 timmer med lek, tågåkning, korv och glass i Mariebergsskogen med kusinerna. Efter det blev det en pw på en timme med Sebastian sovandes i kärran. När Johan kom hem åkte vi till Nolgård där vi tillbringade resten av eftermiddagen med Hermanssons hamburgare. 

Nu får jag nog gå och plocka upp junior. Hör han ligger och grymtar och klagar i sovrummet. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar