tisdag 9 juli 2013

Semesterförkyldning

Efter en vecka på västkusten med mamma, pappa, Ingela, Daniel och barnen och en helg i Göteborg med Liseberg är nu Sebastian jätteförkyld. Under förmiddagen har jag och pappa tapetserat i Sebastians rum. Mamma tog hand om en snorig Sebastian under tiden. Mosters prins Hampus fyller 3 år idag. Så dom kom hit och bjöd på lite gofika. När vi äntligen var klara med tapetseringen kom Johan hem. Vi har inte hunnit göra speciellt mkt mer än tapetseringen idag. Fick bli fiskpinnar och potatis till middag och nu under tidig kväll satte vi Sebastian i kärran och tog oss en långpromenad runt mina gamla hemtrakter, Hagalund. Herregud vad jag saknar det området!!! Vill tillbaka dit, nu nu nu!

Sebastian gör sin premiärnatt i sin stora säng inatt. Förut har han bara sovit middag i den. Vi får hoppas han får sova inatt för natten till idag vart det inte många timmars sömn. Varken för mig eller Sebbens. Dumma dumma förkylning! Nu kvällsmys med min kära goa sambo!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar