onsdag 28 augusti 2013

City med hjärtat

På förmiddagen idag vaknade jag lite senare är 8, faktiskt!

Jag och älskling tog oss en sväng i city. Köpte mig mitt första mamma plagg, en vinröd tröja. Sen blev det en ny ögonbryns penna och en brun utan sol spray för ansiktet och överkroppen. Johan köpte sig äntligen ett par hörlurar till sin telefon. Vi var egentligen mest nere för att kika om årets vitermode för barnen hade kommit. Inne på stadium fann vi jättefina termobyxor & jacka till junior. Precis lagomt där inne sprang vi på svärmor. Så vi blev med nya vinterkläder till Sebastian. Tusen tack snälla svärmor för jackan, mössan och byxorna till Sebben! Nu kommer han synas kanon i pulkabacken i vinter.

Nu ligger jag i soffan med en kudde mellan benen. Har fruktansvärt ont bak i båda skinkorna och över höfterna. Precis som jag hade med Sebastian i dessa veckor. I v 15 vart jag sjukskriven 50% med junior i magen och kanske blir så denna gång också, tyvärr? Tänkte stå ut denna veckan och sen kontakta läkaren på fredag men efter rundan på stan och tre långa nätter på jobbet är jag nu helt slut i underkroppen. Är det inte det ena så är det det andra! Trött jag blir! 

Får ringa läkaren i morgon så får vi se om jag får bli undersökt i morgon eller fredag! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar