onsdag 28 augusti 2013

Ont ont!

Hemma efter en helt galen natt på jobbet. Har haft sjukt ont i skinkorna som strålar neråt benen, ajajaj! Natten mot igår var också galen av smärta så idag provade jag att gå i gympa skorna men ikke, det blev inte bättre!

Nu när jag äntligen kommit hem och ner i sängen orkar jag inte ligga ordentligt. Ont över allt speciellt i skinkorna. Det känns precis som att ha ischias fast på båda sidor. Foglossning ? ! ?

Hade hoppats på att slippa det den här gången men tyvärr så verkar jag inte göra det. Får ringa bm i morgon.

Funderar på att köpa mej en "gravidkudde". 339:- på kopbarnvagn. Tål att tänkas på! 

Om min kropp ska hålla på och krångla såhär blir det inte fett ekonomiskt under hösten, vem betalar våra räkningar?!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar