tisdag 6 augusti 2013

Yrsel

En hektiskt dag idag. När jag vaknat i morse fick jag sms av Ingela som ville jag skulle passa barnen en sväng under eftermiddagen. Hon och Daniel behövde åka in till sjukhuset och undersöka Ingela då hon mår lite konstigt. Cyklade iväg till jobbet med halv punktering för att få hjälp av pappa att fixa min cykel. Efter det cyklade jag i ösregn till Sussie picant för att hämta ut saker på presentkortet jag fick av Johan på alla hjärtans dag. Väl inne hos Sussie blev jag svimfärdig och hela världen gungade. Gick sätta mig ner och hyperventilera en stund. Väl hemma sen hade jag 40 min till godo innan dagishämtning som blev kl 13.30 idag isf 14:00. Fick lägga mej ner i soffan helt skakis. Läskigt då jag aldrig blivit såhär förut? Efter dagishämtning åkte jag och Sebb raka vägen till Nolgård där det blev lek och pizza under eftermiddagen. Ingela blev inlagd under natten för ytterligare lite prover under kvällen. Så mormor och morfar hämtade barnen. Hemma hos oss igen fick jag gå och lägga mej en stund. När klockan ringde 19:00 viste jag varken ut eller in. Hela havet stormar i mitt huvud. Efter 2 1/2 h på jobbet vart det kört. Som tur var, var Louise snäll och kom in och tog mina sista 4 timmar! Så nu ligger jag här i sängen, yr och sjösjuk.

Hoppas på att må bättre i morgon och en pling ska slås till doktorn. Och vi hoppas även att Ingela och Daniel får tillökning i morgon! 

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar