tisdag 24 september 2013

Utslagen

Promenad på förmiddagen, ja det är väl det jag gjort idag. Idag är en tung dag. Jag har lite svårt att andas och får stanna upp för att ta luft ibland. Känns som om det vore trångt för lungorna att utvidgas helt. Hoppas det går över tills jag ska och jobba! 

Johan lagar maten. Sebben ser på Bärgarns hejdlösa historier och leker apa. Själv ligger jag i fåtöljen och får ingenting gjort. Ska stämpla in om 2 timmar. Börjar tidigare idag men gör ingenting för då hinner jag hem till Svenska Hollywood fruar!

På torsdag är det lön, vilket betyder storhandling när Sebb är på dagis. Vi ska även köpa overall och vinterskor till junior när vi ändå är igång. Skönt att få allt så t klart!

Har inte känt bebisen sådär mkt som för någon vecka sedan. Bara hur den vänder sig i magen men inte lika tydligt som den dagen det vart stressig på jobbet. 

En vecka kvar tills UL idag. Blir spännande att se den lilla igen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar