onsdag 18 september 2013

Väntan

Sitter i väntrummet på Bvc nu och väntar på Ingela och Albin. Vi ska gå en sväng på stan. Jag behöver leta upp en gravid baddräkt vart jag nu sjutton ska få tag på det?! Har tänkt här i månadsskiftet att köpa mig ett simkort på badhuset för konditionsträning på annat sätt är ingenting för min foglossning, det märkte jag igår!!

Idag är det 13 dagar kvar till ultraljudet och 163 dagar kvar tills bebis är beräknad. Kan lova att jag är nyfiken! Pojk eller flicka? Och vi som inte ska ta reda på det denna gången. Åh jag är så nyfiken!! 

Hotell är bokat den 4 oktober då jag och baby ska unna oss lite eftersom vi inte gjorde det på bröllopsnatten. Blir middag på restaurang, snabba cash 3 och sen en natt på hotell. Sebben ska vara hos mormor och morfar. 

2 november åker vi till Selma spa för en weekend och "Tid för kärlek" som paketet så fint hette. Trerätters, bad, övernattning, frukost och lunch. Bara jag och Johan! Mycket att längta till nu!

Fast vad jag längtar till mest idag är när klockan slår 14 och jag får hämta med min goding från dagis!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar