lördag 14 september 2013

Höstdag

Idag kan jag nog säga att det är årets första höstdag. Vi började förmiddagen med familjegympa på Friskis och Svettis och Sebastian tyckte det var jättekul.

Sen tog vi oss hela familjen en tupplur innan vi åkte till svärfar i Högboda och avslutade eftermiddagen med mat och lek ute i trädgården.

Höstjackan har åkt fram och på, men oj det är på gränsen att jag får igen den. Magen har exploderat de senaste två veckorna så nu kan jag knappt stänga dragkedjan. Jag hoppas verkligen att den jackan jag beställde under veckan kommer att passa mej!

Nu är vi påväg hem. Sebben ser på mumin, älsklingen kör och jag sitter och bara åker med.

Blir tända ljus och mys ikväll med chips och dipp. 

I morgon går jag in i vecka 17 och det är 16 dagar kvar tills UL!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar