tisdag 26 november 2013

V 26+5


Herregud
, då har jag snart gått hela graviditetsvecka 27 också. Galet vad tiden springer iväg! Igår levde bebisen rullan i magen, hela jag rörde mig när hon/han snurrade runt. Det är så mysigt! Johan var med och klämde och kände lite han med. Bebisen rör sig så mycket ibland att jag kan vakna av det. En mkt vildare bebis i magen är vad Sebastian var. Sebastian är sjövild nu i stället. Haha!

Svärmor gav oss ett tio-kort på badhuset igår när vi var där. Så i morgon tror jag att jag ska ta med grabbarna dit och plaska lite. 

Sebastian sover ännu, somnade 18:40 igår helt slut med hög feber och har sovit hela natten. Han har inte hostat något märkbart vilket jag hoppas är tecken på att skiten är påväg att ta slut nu?!

Man blir nästan orolig ibland. När man är van att höra barnet gråta eller hosta flera gånger per natt och sen får en heltyst natt. Då funderar man allt så om pyret andas där inne? 

Idag är det löning. Jag ska med Ingela en sväng till Välsviken sen vid tio. Hon ska kolla overall till Hampus som inte ville ha Emelies rosa på dagis. 

Medans grabbarna fortfarande sover kliver jag nog upp och betalar lite räkningar. Hej hopp!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar