torsdag 30 januari 2014

04:40

Slår aldrig fel!

Varje morgon 04:40 ungefär vaknar jag och måste besöka toaletten, urkissnödig. Och efter toalettbesöket är jag alltid hungrig, typiskt! 

Snön öser ner ute! Det blir vitt och fräscht igen. Dock ett helvete att ta sej fram i. Grabbarna sover så gott och jag borde göra det samma! Klockan närmar sig halv 6 och Sebastian vaknar nog om någon timme.

I eftermiddag tänkte vi oss en sväng till Algustad, om vi tar oss ut i detta väder? Måste packa också eftersom vi i morgon åker till Ullared. Vi ska lämna Sebastian hos farmor och där ska han vara under helgen. Kommer sakna ihjäl mig efter min bångstyriga, envisa lilla busunge. Längesen nu han var bortlämnad och man saknar honom bara han vart borta någon timme, och nu ska han vara borta hela helgen! Usch! Mammas goding.

Nu måste jag försöka mig på denna sömn igen. Så jag orkar kliva upp när Sebastian ropar att mamma nu är det bukost!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar