onsdag 29 januari 2014

Soffdag

Idag har jag tillbringat i stort sett hela dagen i soffan. Tung dag för kropp och andning. Sebastian och Johan var 3 timmar på badhuset idag och då passade jag på att sova en stund. Innan det var vi en sväng till morfar på jobbet och kollade så bilen fungerar som den ska. Sebben tycker det är så spännande att ränna runt i garaget på transportkontoret. 

Vid 17:15 tiden tog vi oss en sväng till himlabacken för att åka lite pulka. Men efter bara två vändor i backen fick vi ge upp. Sista vändan gick lite för fort och Sebben fick en hel snöhög över sig och rätt i ansiktet. Så han blev kall, blöt och jätteledsen. Vi tog en tripp till affären istället och handlade det lilla vi behövde hem. 

Kvällen har vi avslutat med ett bad för junior, en varm dusch för mig och sen somnade junior utan protester och bokläsning. 

Jag ligger åter igen i soffan under täcket. Sliten och lite molande värk i underlivet. Förvärkarna har vart ganska lugna nu i två dar och jag hoppas dom fortsätter så. 

Nu strax är det Efterlyst på tvn. Sen blir det natta. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar