söndag 12 januari 2014

Behövlig shopping

Nu har jag äntligen hittat mig täckbyxor så jag också kan vara varm när det ska åkas pulka. Efter många om och men fann jag med hängslen på Jula! Jag behöver ju en såpas stor storlek eftersom jag vill kunna knäppa dem över magen. Så nu har jag hela vintern lång. Inne på stadiumoutleten köpte vi oss tjocka ullstrumpor att ha i vinterkängorna. En sväng in på Elgiganten så kom vi ut med ett väggfäste till tvn också. 

Lite mathandling på Ica och Sebastian fann filmen Bilar 2. Så nu ligger hela familjen och tar igen sig i vår säng efter en krånglig natt för junior med mkt drömmar. 

Efter middagen sen ska vi åka pulka. Och bobben var jag uppe på vinden och hämtade förut. Den ska bara monteras först. 

Inatt hoppas jag junior sover bättre så jag och Johan kan få ha lite söndagsmys. Film på tvn och lite kramar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar