söndag 12 januari 2014

Skitnatt

Har svårt att sova. Är egentligen jätte trött men kroppen säger ifrån, igen. Har precis vart in till Sebastian och petat till honom nappen. Passade på att gå på toaletten också som verkar ha väckt bebisen i magen. Nu sparkar den och rör sig hej vilt så nu blir jag nog vaken en stund. Tur Johan äntligen är ledig i morgon så jag kan ligga kvar i sängen en stund till morgonen om jag ligger vaken nu. 

Sebastian åkte årets första pulka hos mamma och pappa förut. Vilket han verkligen tyckte var toppenkul! Dock var det ingen höjdare för mig med sammandragningar och foglossning men Sebben var nöjd. Det där med pulkaåkning får bli pappans uppgift. Sen grillade vi korv på gården innan mörkret kom och vi gick in. Blev marängsvisch till fikat och gissa om jag är bubblig i magen!! 

I eftermiddag (söndag) ska vi försöka åka pulka någonstans igen. Kul för barnen att det äntligen kom lite snö.  

Nu blir det lite yatzi på telefonen. 


Sebastian myste med mormor och morfars ena katt förut. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar