söndag 19 januari 2014

Casper
Collin
Emil
Johannes
Loa
Matheo
Melker
Miro
River
Simon
Sigge
Zach
Agnes
Caisa
Klara
Liv
Lucia
Molly
Tilde


Ja detta med bebisnamn är inte lätt. Det finns verkligen en uppsjö av fantastiskt vackra namn. Det är lika viktigt att det passar bebisen som det ska passa ihop med Sebastian. Vi år helt inne på spåren med "vanliga namn". Vi vill inte ha något udda eftersom Sebastian är såpas vanligt.

Jag passar på att googla lite namn då Sebastian snarkar som en galning då han blev dunderförkyld i går kväll. Och jag har jordens halsbränna. (Det måste vara all coca cola jag dricker).

Jag längtar så tills bebisen kommer ut och vi får träffa vårt andra mirakel. Jag är säker på att när bebisen väl är ute känner vi direkt av vad den ska heta, precis som med Sebastian. I morgon ska jag iaf gå igenom förlossningsväskan och se vad som saknas. 

Får se hur mkt sömn det blir för min del inatt och vilket skick Johan är i till morgonen. Johan kom precis hem från krogen (tror jag). Tyckte jag hörde honom. Jag kanske kan sova ikapp lite i morgon under dagen. Sebastian kanske också behöver en ordentlig vila eftersom han sliter på bra nu för att orka sova. Tre korta dagar på dagis räckte för att han skulle bli dunderförkyld. 

Nu ska jag googla på smärtstillande inför förlossningen. God natt alla som orkar sova! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar