lördag 18 januari 2014

Ensam i planeringen

Sebastian har precis slocknat. Snorig börjar han bli. Fick nässpray innan han la sig. Sover förhoppningsvis gott i pappa säng inatt. Meningen var att jag och Johan skulle ha filmkväll ikväll men Johan hamnade på krogen med vänner och jag ser på tvn själv. Gör nog inte så mkt att Johan går ut då jag känner mig ganska trött efter skutberget idag. Tänkte jag nu skulle googla lite bebisnamn och sen försöka läsa på lite om smärtstillande inför förlossningen. Har ju inte hunnit göra  det så mycket ännu så känner att det nog börjar bli dags. 

Har tvättat lite nu när Johan gick till TB bland annat täcket och kudden till spjälsängen. 

Vi får ta filmkvällen i morgon i stället! Jag hoppas Johan får roligt ikväll. Längesen han var ute med vännerna nu. Och med tanke på att bebisen så småningom kommer här finns det inte så många krogbesök att planera in. Dock ska Johan på Mustasch på nöjesfabriken 6 dagar innan bebisen är beräknad. Så i får väl se om bebisen är kvar i magen då eller om den redan är ute. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar