fredag 24 januari 2014

Grymt

Dålig och bra dag på samma gång. Johan fick lön, det fick inte jag. Min uteblir tills på måndag då fsk krånglar. Storhandla och lite bebiskläder på det. En Sebastian som ändå var ganska medgörlig på affären, efter lite mutor. Väl hemma igen blev det lite tvätt av bebiskläder och ett försök att få upp hatthyllan och vi misslyckades totalt. Efter en hel del med svärord och arga miner fick vi åka iväg och köpa nya mollyplugg. En hyrfilm blev det i samma veva. Hemma igen gjorde vi nytt försök med hatthyllan. Totalt misslyckande igen. Nu driter jag i denna hatthylla!!

Vi lyckades i alla fall få Sebastian i säng utan tårar och utbrott idag vilket känns skönt. Tvn har vart avstängd precis hela dagen ända tills Sebastian somnat. Ett långt bad för honom och ett par böcker med Johan i sängen så somnade han så gott. Själv fick jag ställa mig i duschen då förvärkarna vart hemska! Tur duschen hjälper. 

Nu är det strax dags att sova. Johan har redan krypt ner i sängen. I morgon ska vi till skutberget och grilla korv och åka pulka. God natt. 

Sebastian red häst vid Maxi. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar