onsdag 22 januari 2014

Ork och kraft

Ytterligare en minimal natt med sömn. Det är tufft nu. Sebastian har hostat ist hela natten. Han har feber nu på morgonen och rävgiftet till pencillin vi ska ge honom vägrar han att ta. Vi har pratat med bvc som nu tycker vi ska byta vårdcentral. Så strax efter kl 12 ska vi befinna oss på gripen för inskrivning. En läkare ska då förhoppningsvis göra en ordentlig undersökning på Sebastian. En undersökning som borde ha gjorts för längesen enligt oss. Sebastian är relativt pigg nu efter en alvedonsupp och Johan grejar i köket. Jag är helt slut, jag förstår inte hur Johan orkar. Hemmet ser ut som ett bombnedslag men jag orkar inte. JAG ORKAR INTE! Varför tar dessa sjukdomar aldrig slut? 

Det är jätte enkelt att innan förlossningen försöka vila när alla i vårt hem ständigt är sjuka och Sebastian är inne i en hemsk nattperiod. Ibland tror jag att jag ska bli dum i huvudet. Måtte denna jävla vinter ta slut, fort fort fort!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar