onsdag 22 januari 2014

Hosta natten lång

Hosta hosta hosta för lillen. I snart två timmar har han hållt på.. Hostar så det låter som lungorna ska komma upp! 

Jag vill inte klampa in i sovrummet heller för då väcker jag Sebastian mer till liv men Johan verkar omöjlig att "nå per telefon". Usch jag orkar inte sova när han är såhär. Lider så mycket med Sebastian när han sliter så med hosta och andning. Och hur många veckor ska han behöva hosta nu då eftersom idioten på vårdcentralen inte tänkte hjälpa oss denna gången heller??!!

Att sova nattetid är omöjligt för oss i familjen. Sebastian har vart sjuk så länge och mycket nu så det är konstigt att inte vårdcentralen hjälper honom? Lyssna snabbt 30 sekunder på lungorna räcker väl inte? Och detta jäkla pencillinet som de ger honom "ifall att". Man ska inte hålla på att ge en massa pencillin om det verkligen inte behövs. Det vet väl tom jag!

Svensk jävla sjukvård! Jag blir tokig snart. Ska vi behöva vänta tills Sebastian tar andningsuppehåll så vi måste åka till akuten innan vi får hjälp på riktigt!?

Vad är det för jävla sjukvård?  

Nej fy fan för vårdcentralerna och fy för Herrhagens vårdcentral! Aldrig mer går jag dit. Nu har jag fått nog!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar