söndag 12 januari 2014

Pulka!

Det är rolig att åka pulka sa Sebastian förut när han och Johan åkte som galningar ner för backen. Trots -10 grader stod vi ut i 40 minuter. Jag han både filma lite och ta kort. Han såg så nöjd ut Sebben när dom svischade ner för backen. Vi monterade ihop bobben förut men inte bob, bara pulka sa Sebben. Sen har Johan badat junior, vi har monterat ihop spjälsängen, ätit kvällsmat och Sebben har kissat i soffan typ 4 gånger. 

Nu ligger grabbarna sedan en timme tillbaka i vår säng och ser på Madagaskar. Trots att Sebb inte sovit middag och vaknade 07 i morse har han inte somnat ännu. Hoppas han sover om 15 minuter så Johan kan komma ut till mig i vardagsrummet. Mysa lite under täcket och se på "Hur många lingon finns det i världen". 

I morgon måste jag till gripen och lämna prover och Johan ska förbi arbetsförmedlingen. Sen på eftermiddagen får det bli mer pulka. Synd jag inte kan åka bara ... 

Jag längtar till sommaren. Alla dessa jobbiga tunga klumpiga ytterkläder. Nej fy jag längtar tills sandaler, linnen och bad i pool. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar