fredag 10 januari 2014

Rea på rea - Love it!

ReareanKappahl idag som medlem. Jag har fyndat! 

Köpte med en mjuk morgonrock till Ingela 200:- och 50%. (Köpte en lika dan till Johan häromdagen).

Fyndade även detta. En liten filt som bebisen kan ha över sig i bilstolen för 38:- och Newbie bodyn i stl 62 för 38:-


Kunde inte låta bli dessa ursöta gråa kläderna från Newbie. Hela sättet för 82:- isf ordinarie pris 228:-



Och eftersom jag i förra inlägget skrev att jag ska ta tag i mig själv när bebisen kommit fyndade jag mig dessa snygga löpartights för endast 100:-. Blev himla glad att dessa var på rean eftersom jag velat ha dem sen dom inkom till butiken. 

Så allt detta för 258:-. Det kallar jag fynd! Hoppas Johan också tycker om det.



Något besök på Gengåvan blev det inte. Stängt idag. Får väl ta en tripp dit i morgon när Johan jobbar. Sebastian sover som en liten gris i vår säng och tvärslocknade i bilen. Märkte inte av när jag plockade ur honom, bar upp honom, tog av honom och la han i min säng. Men vad ska man upp och göra kl 06:30 på morgonen? Får se han vaknar nog snart. Han har sovit 1 1/2 h nu. Får bli mys och mumin när han vaknat. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar