torsdag 2 januari 2014

Segt

Seg förmiddag men skönt att vi inte gör så mycket. Johan jobbar, jag och Sebben har precis ätit frukost och nu står Sebb och dyngar sig. Ett litet bad för honom strax och själv ska jag ta mig en dusch. Tog en lång dusch igår kväll och skrubbade mig med badsvampen och massa lödder. Sen har jag sovit med hårinpackning inatt så det ska sköljas ur. 

Meningen är idag att jag och Sebb ska gå till lekparken med Ingela och barnen men hur det blir ännu vette fan. Vädret lockar inte sådär jätte mycket direkt. 

På tal om något annat så har jag haft enorma sammandragningar sedan igår. Natten blev som tur var lugn trots den jobbiga kvällen igår. Jag har börjat få ett tryck neråt så flera gånger om dagen känns det som ungen ska komma ut. Jag misstänker att bebisen håller på att fixera sig. Skinnet räcker inte till längre och magen stramar sig extremt. Att smörja magen med body lotion ett par gånger om dagen fungerar ganska bra iaf. Det underlättar för stunden. 

Nej nu är det dags att ta hand om bajsblöjan här hemma. Dags att börja ta tag i potträningen för denna lilla kille här hemma snart! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar