onsdag 1 januari 2014

Tillbaka blick över 2013

När är några tillbaka blickar över mitt 2013.
Från vänster längst upp:

  1. Jag och Johan fjantar oss en härlig vinterdag hos mamma och pappa
  2. Jag myser med min goa unge påsken i Algustad
  3. Sebastian utklädd till katten Findus
  4. Mina älskade grabbar på promenad utanför huset
  5. Jag plussade på ett graviditetstest
  6. En härlig sommardag på stranden i Segersta
  7. Sebastian och Johan åker karusell på i2 marten
  8. Möhippa för mig på Mariebergsskogen
  9. 27 juli blev jag och min sambo man och hustru i Hammarö kyrka
  10. Mosters tredje skrutt kom till världen, lilla Albin
  11. Halloweenfest med alla ungarna i vår lägenhet
  12. Min stora mage i vecka 27.
  13. Julgranen med alla julklapparna i Algustad
  14. I början av december överraskade min fantastiska syster och hennes sambo med en vigsel efter lilla Albins dop. Jag grät mig igenom hela vigseln!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar