tisdag 18 februari 2014

7 dagar kvar i morgon

I morgon är det en vecka kvar tills bebisen är beräknad. Ryggen värker mer än någonsin idag! Har tagit mig en varm dusch och bäddat ner mig i soffan. Antagligen därför jag har så ont i ryggen då jag mest legat ner idag. Hoppas Johan kanske vill knåda mig lite sen? Åh jag längtar tills jag kan sova på mage och få sträcka ut mig ordentligt igen. Bebis bebis kom ut!

Just nu lägger han junior som mest verkar böka runt och inte alls ha några sovplaner. Jobbigt att lassa över allt på Johan nu även om jag måste. Får liksom dåligt samvete..

Har haft en hemsk halsbränna idag som heller inte vill ge sig. Allt jag dricker och äter gör att det känns som halsen brinner upp! Jätte obekvämt och äckligt. Tuggar novalcov för fulla muggar här hemma. 

Vi var en sväng till mormor förut efter vi handlat. Beställde en mössa till Sebben och en lika dan till bebisen + tossor som hon gör. Supergulliga



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar