måndag 10 februari 2014

Barnmorskan

Besöket hos barnmorskan gick bra under förmiddagen. Mitt blodtryck är fortfarande lite för högt för att vara mig men ligger perfekt för en annan person om man säger så. Men jag behövde ingen extra kontroll nu utan kan vänta till nästa besök (som är om en vecka). Fick äntligen TENS-en förut också. 

Efter gripen gjorde jag lite ärenden på stan så som att köpa nya underkläder att ha efter förlossningen. 

Köpte även en cykelpump som vi hoppades skulle passa till syskonkärran men ikke. Så nu ska vi strax åka förbi köpbarnvagn och sen åka och handla lite. Johan gick långpromenad med Sebben förut i hopp om att han skulle sova en sväng men det dög inte. Så nu är han jättetrött och jätterastlös. Så blir kul att ha med han i affären. Men ut måste vi en sväng. 

Gör nog Sebben gott att gå en sväng till dagis i morgon och på onsdag tror jag. 

Steleriserade flaskorna förut också och fick även en tidig alla hjärtans dag present av mina goa grabbar. Tack så mkt jag blev jätteglad!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar