måndag 10 februari 2014

Sängen

Inatt har jag sovit i sängen för första gången på månader. Har de senaste två månaderna tillbringat mina nätter på soffan då foglossningen och ryggen känts bättre då. Inatt sov jag som sagt i sängen och idag har jag inte mer ont än vanligt! Jätteskönt. Jag har även sovit toppen och känner mig mer utvilad idag än på flera veckor. Dock har Johan sovit i soffan inatt. 

Kl 07 kom Sebben uttrippandes ur sitt rum. Nu lägga det dagliga pusslet innan frukost, tandborstning och allt vad det innebär. 

Kl 10:30 är det besök hos bm och sen ska jag snabbt göra några ärenden på stan. Eftersom jag inte fann några vidare underkläder på Ullared får jag gå till lindex idag och inhandla. Jag måste bli färdig med förlossningsväskan. Endast 16 dagar kvar till beräknad förlossning så det är dags att bli klar! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar