lördag 15 februari 2014

Bebisnamn

Jäkla tjat kring denna graviditet, förlossning och bebis i magen. Men jag kan inte hjälpa det, jag är så förväntansfull! Johan lägger skrutt som är mer ä hängig och sliten, men han orkade iaf med två timmars lek hos mormor och morfar. 39.3 i temp nu och en jäkla hosta.

Hur som helst tillbaka till bebisen i magen. Jag sitter nu och funderar på namn. Herregud vad det är svårt! Finns så mycket fint och ännu svårare är det när man inte vet om man ska inrikta sig på flicka eller pojke?!

Johan är insnöad på ett pojk och ett flicknamn men jag vill gärna ha några fler alternativ. Sebastian visste vi skulle bli en pojk och då hade vi bara Sebastian som idé. Men som sagt herregud vad det är svårt. Det ska ju passa tillsammans med Sebastian också!

Nu har jag druckit min kvällsliga kopp med hallonbladste och bebisen börjar nu leva rullan i magen, samma tid varje kväll. 

Ska även försöka få i Sebastian hostmedicinen nu när han börjat att slockna till. Så kanske jag och maken kan få lite tid tillsammans ikväll. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar