söndag 16 februari 2014

Grannen har fest, jippi!

Grannen har haft fest och spelat som en dåre fram tills nu. Och äntligen verkar dom ha lämnat lägenheten. Äntligen kanske jag kan försöka sova lite?!

Hade tänkt ringa störningsjouren men orkade inte leta fram numret heller. Sen blev det trots allt tillslut tyst. Sebben och Johan sover ju som tur är. 

Jag har halsbränna, en grym sådan. Drack ett glas apelsinsaft förut som jag fått sota för nu kan jag lova. Jag är kissnödig precis hela tiden och springer som en galning på toaletten. Snälla säg att det är förlossning på gång!

Vi var ju hos mamma och pappa en sväng under eftermiddagen. Just för att pappa skulle hjälpa mig räkna på min nya lön eftersom jag kommer förlora pengar och sen hämta Ingelas kryckor. Nätterna är hemska när jag måste på toaletten och även när jag ska upp på morgonen. Foglossning från hell så snälla snälla lilla bebis kom ut snart! 

Nu tar vi natten, eller ja. Kissa först. Det var ju bara 5 minuter sedan sist. Hehe. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar