fredag 7 februari 2014

Fy fasen för värk

Foglossningen är hemsk. Jag tar min knappt ur sängen/soffan snart utan att börja gråta. Kan inte bebisen kommer så det försvinner?! 

Allt jag gör, gör i princip ont. Tre veckor kvar.. Gissa om jag längtar?!

Fötterna, benen och fingrarna är som korvar på kvällen. Jag är enormt svullen denna gång. Svettas ihjäl på nätterna gör jag också. Just nu har jag enorm värk bad i svanskotan och i båda skinkorna. Det strålar ner i benen och jag vet inte riktigt hur jag ska ligga. Vrider och vänder mig. Ligger ner, sitter upp, är uppe och går en sväng på natten. 

Har precis vart in till Sebastian också. Han drömde och fick komma upp i min famn någon minut tills han pekade på sin säng igen och sa: - Jag vill sova. Så nu sover han igen. Tyvärr inte jag. Dock ska jag försöka med det. Känner mig helt slut i kropp och knopp. Så god natt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar