måndag 3 februari 2014

Hosta och äggvita

Besök hos barnmorskan idag som brukar vanligtvis ta 15 minuter, idag tog det 1 och 1/2 timme. Mitt blodtryck var förhöjt så jag fick lämna ett urinprov. Det visade sig att jag har fått så kallad äggvita i urinet och det tillsammans med förhöjt blodtryck kan vara tecken på havandeskapsförgiftning. Så jag har fått tid för en extra kontroll till måndagen. Kanske är det förklaringen på min trötthet och huvudvärk jag haft nu ett par veckor?! Vi får se vad som händer och sker.

Sebastian ligger nu andra natten i sitt rum och har precis haft en rejäl hostattack. Konstigt nog då han inte hostat något på dagen? Han hostar oftast de nätter han ligger i sitt rum och har gjort sen vi flyttade in. Så vi har beslutat oss för att ringa Wilhelm i morgon och se om dom kan tänka sig kolla luften i Sebastians rum. Han sover dåligt i sitt rum och som sagt hostar han mycket. Kanske finns det någon dold skit där inne?!

Sebastian kissade i soffan igår ikväll och i morgon måste vi försöka få bort lukten. Det luktar hemskt och mycket!!

Får googla runt lite på tips hur man får bort kisslukt i soffan och sängen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar