torsdag 27 februari 2014

Simon 4 dygn

Tänk att Simon redan är 4 dygn nu! Helt galet vad dessa dagar går, och dom går bra. Nätterna är sådär men inte konstigt med en bebis som inte kan skilja på dag och natt. Här gråter vi på nätterna och sover på dagen, ja Simon alltså. Äter jätteduktigt och jag har fått igång mjölken ordentligt idag. Ska ge Simon första hela målet med min mjölk vid nästa mål.

Sebastian accepterar lillebror kanon och är jätte duktig. Så idag när jag och lillebror gjorde ärenden på stan köpte vi en fin tröja till Sebastian med hans favoriter på, Bamse och några lejon. Han blev verkligen lycklig när han fick den!

Idag fick vi även papprena på att Johan är pappa till Simon. Bekvämt att vara gift och allt det sköter sig själv. 

Nu i eftermiddags var vi även till Skoghall för att se på ett hus. Men vi ordagrant vände när vi kom utanför det. Det var det värsta i renoveringsobjekt jag någonsin sett. Herregud!!

Grabbarna sover, (Sebastian sedan 2 timmar och Simon efter 1 timmes gråt) och jag och Johan ser på "en clown till kaffet." Vi har fått lånat babynestet av Ingela och Daniel och där ligger nu Simon. 

I morgon blir det skoshopping för mig och Sebastian och middag hos mamma och pappa. Nu tror jag att jag tar kvällen!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar