tisdag 25 mars 2014

Kul, gör kul!

Jag skäms över att erkänna hur dålig vår ekonomi ser ut nu, speciellt denna månaden. Pengarna räckte knappt till räkningarna, eller räckte gjorde dom men thats it. Blev ingenting över. Vi står i valet och kvalet om sommarens alla äventyr ska avbokas också. Känns jävligt tråkigt och det känns även som vi sviker Sebastian. Allt vi tänkt göra är för hans skull. Jag har tom fått avbokat Mora träsk biljetterna tills 6 april. Johan har fått avbokat födelsedagspresenten han fått av mig och den för vi strunta i helt och hållet. Vi letar nytt boende som galningar men stan är tom!

Det känns grymt tungt och idag är jag jätteledsen. Vi går i motvind.. Känns som om vi sliter för ingenting. Idag drar jag något gammalt över mig. Dagen började skit och slutar skit. Satt och bölade inne hos Sebastian förut när jag nattande honom, kul morsa!

Någonting måste hände snart, det måste vända!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar