fredag 14 mars 2014

Lchf v 1

Snart första veckan på lchf och det har gått bra. Hittills - 2.2 kg visserligen mycket vatten säkert men ner iaf. Hoppas nu vi orkar hålla ut och lyckas denna gång. 

4.8 kg kvar till första delmålet.

Långpromenad powerwalk till Nolgård för mig med ungarna i kärran idag vid lunch. Kallt men solen lös och barnen njöt i kärran. Direkt från Nolgård så promenad till Coop Nolgård och handlade med Ingela, Johan och alla ungarna. Godis till barnen nötter till mig och Johan. Sen promenad hem till Ingela och Daniel där vi grillade ute och åt inne. Sen hamnade ungarna i badkaret och blev skrubbade från topp till tå. Eller ja tvättade iaf. (Oj vad jag saknar badkar!)

Det är väl typ det vi har hunnit med idag. Dagarna rusar verkligen iväg! Vi hinner knappt kliva upp innan det är dags att sova igen.. Sebben har haft en riktig trotsdag idag. Oj vad det har vart jobbigt och man måste verkligen bita sig i tungan för att orka hantera det innemellan. Ja jag är ju inte direkt känd för att ha bra tålamod. Även om man älskar barnen mest av allt på hela jorden är dom ibland väldigt billiga, idag har Sebastian vart gratis! Nu sover han sött i sin säng med alla gossedjuren och elefanten (favoriten). Simon har slocknat på Johan efter att ha vart vaken mer eller mindre hela dagen. Älskade barn!

I morgon ska vi till Högboda och hälsa på barnens farfar. Över två månader vi var dit, farfar har ju vart här och hälsat på men det är allt mysigt och hälsa på dom i Boda också.

Jag är sliten idag, troligtvis för lite sömn ett par nätter och lång promenad idag. Så ska nog inte vara vaken för länge idag. Johans natt med Simon inatt och jag ska sova på soffan för att kliva upp med Sebastian i morgon. 

Fortsatt trevlig fredag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar