fredag 14 mars 2014

Min största kärlek

Barnen är en gränslös kärlek och min största kärlek är ju Johan. Det är tack vare honom jag har mina fantastiska gossar! Nu när man har två barn glömmer man snabbt bort att visa varandra kärlek, eller tiden finns inte. Helt plötsligt kommer man på att det är dagar sedan man gav varandra en kram eller en puss. En puss tar en sekund men med allt annat i huvudet glöms det tyvärr bort. Jag hoppas och vet att Johan ändå vet hur mycket jag älskar honom. Tjafs och lite bråk blir det lätt med lite sömn, trotsiga barn kring sig, ett försök till viktnedgång för oss båda och Simon som vi ännu inte helt känner. Men vi älskar varandra mest av allt och vi älskar våra barn obeskrivligt. Tillsammans klara vi allt, tillsammans smälter vi snö, tillsammans river vi murar. Tänk att vi har tillbringat 5 år tillsammans. Johan är mitt livs kärlek, den bästa som finns. Min vackra! Jag älskar dej hjärtat!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar