lördag 29 mars 2014

Trött mamma

Eftersom det inte blev speciellt många timmars sömn inatt med en jätteförkyld Simon är jag nu jättetrött. Trots dålig sömn har vi gjort massor idag. Promenad med barnen till jobbet på förmiddagen där Johan och pappa bytte däck och tvättade bilarna. Sebastian åkte med Johan i bilen hem och jag och lillebror gick en promenad till. Genom stan hem där jag och en äldre man fick komma till undsättning för en tant som halkade på rullgruset. Inga skador som tur var. Genom stan hamnade vi mitt i ett kaos då det precis vart rånförsök mot forex-bank. Polispådrag och massa stå hej! Besök av farfar och vi bjöd på hemmagjorda hamburgare. Dagen avslutade vi på Nolgård och lite kalas för syrrans Daniel som fyller år i morgon. Lek ute ett 2 timmar för Sebastian som tillslut bad att få åka hem: - Jag är trött, jag vill sova sa han. Påväg hem fungerade inte bilnyckeln så Daniel fick köra hem Johan och Sebben för att hämta extranyckeln. Jag och Simon stannade kvar på Nolgård. När vi äntligen tog oss in i bilen fungerade inte ljuset så jag fick åka utan hem. 

Vi har avslutar kvällen med två sovande barn och trötta föräldrar. Så nu kl 22:25 matar Johan Simon för natten och jag har tagit min plats under täcket. God natt på alla! Glöm inte ställa fram klockan inatt en timme, äntligen Sommartid!

Min stora älskling äter glass hos morfar på jobbet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar