lördag 3 maj 2014

02:55 och vaken.

Jag är vaken trots att jag känner mig helt slut. Känner mig sjuk, matt, febrig och har ont i halsen. Har vart jätte trött ett par dagar och sovit dåligt på nätterna. Längtar alltid efter att få sova. Men inatt är det mer eller mindre en natt utan sömn, igen. Sebastian härjar och har hittills klivit ur sängen och kommit ut till mig två gånger. Varje gång leder jag honom tillbaka till sin säng och lägger honom. Så får jag stå där inne en kvart eller så. Han ber mig att sova hos honom med trångt med en 90 cm bred säng och ett snurrande barn bredvid sej!

Eftersom Sebastian alltid härjar så på nätterna och vi ett par gånger i veckan får sova inne hos honom funderar vi på att skaffa oss en 120 cm säng till honom i stället, eller en som iaf är 105 cm. Blir mer plats att sova på för oss allihop isf. Men pengar finns inte till det. Pengar finns inte till något tyvärr.. Suck!

Hur som helst jag måste få sova, jag är så trött. Var en jobbig dag igår då jag vaknade 05 på morgonen och barnen hade en dålig dag bägge två. Slocknade till 100-åringen (super dålig film). Nu får jag gå in till Sebben igen som gnäller från sitt rum. Jag behöver sova och jag behöver gå en lång pw helt själv med musik i lurarna. Jag skulle önska lite tid för mig själv! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar