fredag 16 maj 2014

Äckligt!

Usch jag är en sådan bitter människa just nu. Jag kan inte alls vara en speciellt rolig fru eller mamma. Sliter som djuret med denna enorma skitjobbiga viktminskningen men har ännu bara lyckats tagit 6 kg! Åh jag blir galen. Lchf, nutriöett, naturdiet, 5:2. Ingenting fungerar för mig. Blir så less när jag ser folk som rasat 10 kg på en månad!!! Var på en powerwalk förut och usch mådde illa när jag såg min tjocka mage i fönstrena i butikerna på stan. Skäms något så fruktansvärt! Känner mig väldigt oattraktiv för min make och jag tror han märker av det också... Detta är inte kul att varje dag gå och känna sig ledsen. Det går ut över mina barn också. Och min make lär tröttna på mig. Usch det snurrar i mitt huvud. Kul att jag en fredagkväll ligger ensam i soffan och bölar som ett litet barn..

Det är så mkt jag vill göra men ingenting går, ingenting!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar