fredag 16 maj 2014

Mariebergsskogen

Idag har jag och barnen tillbringat hela dagen i solen på mariebergsskogen. Chassit på emmaljungakärran nischlar och låter nu ännu mer och vi verkar vara tvungna att laga den, igen! Det går bra för oss. Åh blir så trött!

Väl hemma efter mariebergsskogen hade jag fått post från postkodslotteriet där det stod att jag vunnit en extra lott, gratis under juni och juli månad. Kan ju hoppas på lite pengar in. Tack så mkt! 

En långpromenad med musik i lurarna för att rensa skallen från all avundsjuka jag bär på just nu. Sen en dusch, spraytan, cola zero och måla naglarna. Nu är jag trött, jag vill sova. Sova länge vore inte fel. Och skit på tv. Helt vansinnigt att det bästa som finns att se på tvn en fredagkväll är "Americas funniest homevideos".


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar