måndag 5 maj 2014

GÄSP med stora bokstäver

Aaaaaah! Jag är så trött. Sebastian har härjat, hela natten! Och nu går Johan till jobbet. Jag jobbade också igår och är så sliten för det också. Jobbar varje söndag så måndagarna är hemska plus att Sebastian då inte har något dagis. Simon har dock inte ätit ännu vilket har gjort jag fått sova någon timme mer. Det tackar jag för! Ytterligare en natt med minimal sömn sparkar jag mig själv ur sängen. Ny dag, nya tag. Om en timma kommer Hampus och ska vara här en stund. Ingela ska med Emelie på utvecklingssamtal. 

Intressant arbetspass igår då klockan slog drygt 14:30 och hela Konsum stannade av och blev kolsvart. Någonting hade hänt på Fortum så halva Karlstad vart strömlöst. Ca 50 min stod allt still och vi fick göra vad vi kunde i mörkret. När jag slutat tappade jag kulan till min labret som givetvis rullade ner i avloppet. Så idag måste jag krångla med båda ungarna ner till stan för att köpa en ny. Typiskt!

Nej nu börjar lillebror vakna till liv så blir mata tajm här. 

Åååååh vad jag redan längtar tills ikväll och sömnen. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar