måndag 5 maj 2014

Monster

Sebastian sov jättedåligt natten tills idag och vaknade vid 06:30 som vanligt. Och redan kl 09 började han bli trött men som varje dag vägrar han sova middag. Vi följde med Ingela och smågrabbarna på promenad och hämtade Emelie på skolan. Simon sov och jag hoppades Sebben skulle göra det samma, men ikke! Efter två timmar i lekparken trodde jag ungen skulle tvärslockna i kärran men inte nu heller.. Väl hos Ingela och Daniel fick Sebben ett vanligt raseriutbrott när det vad dags att fara hem. Nog för att ungen kan bli arg men såhär har jag aldrig sett honom. Han vart som besatt. Efter massa krångel fick jag äntligen fast honom i bilstolen och han gallskrek vansinnigt hela vägen hem. I hallen slocknade han på mattan. Fick liv i honom och satte honom i badet. Efter maten vart han sitt vanliga jag igen, go och glad. Idag skrämde han mig. Jag har aldrig någonsin sett någon så här arg. Jag undrar vad grannarna tänker...? Dom måste tro vi slår ihjäl honom eller något! Denna trots, denna fruktansvärda trots. Sebben tvärslocknade efter vi vart och sett på en lägenhet och han fått lite välling i magen. Nu under kvällen känner jag mig som vanligt ledsen efter en dag med Sebbens utbrott. Jag är trött och han blir trött. Att skiljas som "ovänner" är inte kul. Vi måste kontakta Bvc om det här. Det fungerar inte längre med hans utbrott, han är jätte sur varje dag och det spelar ingen roll vad vi gör. Inte kul att göra något längre eftersom det mesta alltid slutar i kaos. Idag trodde jag han svalt djävulen. Men han visade under j kvällen att jag hade fel. Jag älskar honom så, varför blir det såhär? Min lilla arga kille. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar