onsdag 7 maj 2014

Slut i huvudet

Förmiddagspromenad med Elin på förmiddagen i regn, vind och hagel. 3 timmar slappt i soffan med Simon och lite "Svenska hjärtan" på det. Hämtning av storebror på förskolan som vanligt vid 14 men kom inte utanför dörren förrän 14:30. En Sebastian som vägrade gå från dagis. Väl hemma efter 1 h i badkaret började hans dagliga trots. Efter många om och men fick vi med en skrikande Sebastian till Ica för att handla. Sen in och kikade på lägenheten på Mellqvistgatan och väl hemma igen vart Sebastian sur, igen. Jag är så trött i huvudet efter tre dagar med hysterisk trots. Jag vill bara gråta, jag orkar inte!

Just nu är jag jävligt irriterad på alla och allt. Jävligt missnöjd och besviken på livet. Allt går verkligen emot oss. Och så är jag väldigt irriterad på alla som bloggar om sina ungar och allt bara är så perfekt och gulligt! Livet är inte perfekt och ungarna för inte alltid som man säger! Åh! Låt mig köra huvudet i väggen. 

Tog iaf en massa himla söta kort på Simon förut idag innan vi hämtade Sebben på dagis.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar