onsdag 7 maj 2014

God morgon

Vi har nyss slagit upp ögonen här jag och Simon så kom Sebastian tassandes. Nu har vi bolibompamys i vår säng och jag har ingen lust att kliva upp. Som det ser ut så är det dåligt väder idag också. Men om regnet inte öser ner tänkte jag trotsa det och gå en promenad efter dagislämningen. Jag behöver verkligen röra på mej! Det passar bra eftersom Simon inte ätit morgonmålet ännu. Andra natten nu Sebastian har sovit ostört vilket har gjort att vi också fått sova. Så jag har endast behövt vakna en gång inatt och gett Simon nappen. Så efter promenaden ska det bli lite soffhäng med Simon under täcket. En kopp te och en varm dusch får det nog bli också. 

Nu ska vi kliva upp för Sebastian har brått att leka med djuren.

Att bero på djur så skickade min kusin mej två kort igår från när jag var yngre och riktig hästtjej. Jag var då mkt hos henne och pysslade och red hennes häst Nore.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar